Pomoc

Kto może dokonywać zakupów? Koszyk Kody rabatowe Odbiór przesyłki
Dlaczego warto się zarejestrować? Jak kupować? Formy płatności Gwarancja i serwis
Moje konto Wyszukiwarka Koszty wysyłki Newsletter



Kto może dokonać zakupów w naszym sklepie?

Zakupów w hurtowni internetowej www.akumulatorki.com.pl dokonywać mogą zarówno odbiorcy hurtowi jak i klienci indywidualni (odbiorcy detaliczni). W kategorii B2B wybrane artykuły oferowane są w cenach dla większych odbiorców hurtowych w opakowaniach zbiorczych (kartonikach). Odbiorcy hurtowi mogą uzyskać STAŁY KOD RABATOWY, pozwalający na korzystanie z upustów. W tym celu prosimy o założenie konta zgodnie z instrukcją (tutaj) lub kontakt: dplizga@akumulatorki.com.pl, tel.kom. 509 960 425, tel. 58 552 20 20. Realizujemy dostawy po dokonaniu przedpłaty lub za pobraniem. Stali klienci hurtowi oraz klienci instytucjonalni, np. urzędy państwowe i samorządowe – mogą dokonywać zakupów z odroczonym terminem płatności. Dostawa z odroczonym terminem płatności podlega indywidualnemu rozpatrzeniu i zatwierdzeniu przez dział ksiegowości.

 

Dlaczego warto zarejestrować konto na www.akumulatorki.com.pl?

 

Aby usprawnić proces składania zamówień możesz zarejestrować się w naszym systemie klikając przycisk "Załóż konto" w pasku menu. Podaj adres e-mail i wybrane przez siebie hasło.

Dzięki temu:

  • Aby przyspieszyć w przyszłości proces składania zamówienia, możesz tutaj podać/zmienić swoje dane adresowe, które będą automatycznie umieszczane w zamówieniach składanych po zalogowaniu do akumulatorki.com.pl.
  • Możesz sprawdzić informacje o wszystkich zamówieniach złożonych do tej pory z Twojego konta.
  • Możesz sprawdzić kody rabatowe związane z Twoim kontem.
  • Możesz zapisać/wypisać się z listy wysyłkowej naszego biuletynu informacyjnego.

 

Moje konto

 

Po kliknięciu w link "Moje konto" zarejestrowani użytkownicy mają możliwość:

  • zapoznania się z historią wszystkich swoich zamówień za pośrednictwem intuicyjnego panelu
  • zmiany danych teleadresowych
  • zmiany hasła do sklepu (dla bezpieczeństwa polecamy nie udostępniać swojego hasła osobom trzecim). Uwaga, Administracja sklepu nigdy nie wysyła zapytań z prośbą o podanie hasła. Jeżeli zetknęliście się z próbą wyłudzenia hasła prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres mailowy sklep@akumulatorki.com.pl

 

Koszyk

 

Jak na każdych zakupach tak i w wypadku zakupów internetowych najważniejszą częścią sklepu jest koszyk.

 

W górnej części okna widoczna jest zawartość koszyka w postaci nazw produktów wraz z cenami, ilościami oraz wartością ogółem zamówionych produktów.

 

Po wybraniu sposobu płatności, rodzaju wysyłki i kliknięciu przycisku "Proszę o rachunek" zostaniesz przeniesiony do podsumowania zamówienia. Twoje zamówienie stanie się wiążące dopiero w chwili jego potwierdzenia, poprzez kliknięcie "Wyślij zamówienie".

 

Wszystkie pola formularza zamówienia są zabezpieczone przed wprowadzeniem nieprawidłowych danych (np. wpisanie nazwy miasta zamiast numeru telefonu spowoduje pojawienie się komunikatu o błędzie w formularzu).

Wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką (*) jest niezbędne w celu złożenia zamówienia.

 

Po kliknięciu przycisku "Wyślij zamówienie" zostanie ono zapisane w naszym systemie, jako zamówienie do realizacji i otrzyma status "Przyjęte do realizacji".

 

Jak kupować?

 

W naszym sklepie proces samego wyboru produktu został uproszczony do niezbędnego minimum.

Po lewej stronie okna głównego zlokalizowane jest menu zawierające kategorie główne, na jakie podzielone zostały produkty znajdujące się w ofercie naszego sklepu.

Po kliknięciu w główną kategorię, w centralnej części strony, pojawi się lista produktów do niej przypisanych. Kategoria główna może także zawierać tak zwane pod-kategorie, które umożliwiają sprecyzowanie kryteriów przeglądania produktów. Przykładem w tym wypadku może być kategoria „akcesoria do laptopów”, do której należą zarówno "zewnętrzne nagrywarki", jak i "lampki USB". Dzięki temu rozwijane drzewo kategorii i podkategorii umożliwia łatwe i szybkie oddzielenie od siebie produktów. Po kliknięciu w główną kategorię "akcesoria do laptopów" wyświetlone zostaną wszystkie produkty w tej kategorii. Natomiast po kliknięciu w podkategorię "zewnętrzne nagrywarki" wyświetlone zostaną tylko wyselekcjonowane produkty. Oprócz nazw produktów w kategoriach i subkategoriach produkty wyświetlane po prawej stronie ekranu zawsze zawierają miniaturę produktu, jego skrócony opis oraz cenę. Aby dodać produkt do koszyka wystarczy kliknąć przycisk "dodaj do koszyka" zlokalizowany pod ceną produktu. W celu uzyskania dodatkowych informacji o produkcie należy kliknąć na zdjęcie lub nazwę produktu.

Po kliknięciu przycisku zdjęcia lub nazwy produktu zostanie ukazana karta produktu zawierająca galerię zdjęć, skrócony opis, cenę, oraz szczegółowy opis produktu.

W karcie produktu mogą znajdować się także zakładki "opis", "zadaj pytanie", "opinie" i inne. Wszystkie te elementy skupione zostały w jednym miejscu specjalnie dla Państwa wygody.

 

Jak korzystać z wyszukiwarki produktów w obrębie sklepu?

 

W sekcji nagłówkowej strony znajduje się wyszukiwarka ułatwiająca wyszukiwanie produktów znajdujących się w sklepie. Po wpisaniu szukanej frazy i wybraniu "Szukaj" wyświetlona zostanie strona z efektami wyszukiwania.

 

Kody rabatowe

 

Pole "kod rabatowy" pozwala aktywować otrzymany kod rabatowy. Kiedy kod zostanie zweryfikowany jako poprawny, spowoduje on natychmiastowe obniżenie cen produktów, których dotyczy dany kod rabatowy. Informacja o obniżce na podstawie kodu rabatowego zostanie stosownie wyświetlona zarówno w listowaniu produktów jak i w karcie produktu. W przypadku wprowadzenia nieprawidłowego kodu rabatowego, system wyświetli informację o błędnym kodzie.

Aby aktywować kod rabatowy należy wpisać otrzymany kod w odpowiednie pole umieszczone w sekcji nagłówkowej sklepu.
Uwaga! Przy aktywacji kodu rabatowego metoda płatności PayU nie jest dostępna.

 

Dostępne formy płatności

 

W zależności od sposobu wysyłki, wartości zamówienia i osobistych preferencji możecie Państwo wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności:

  • wpłata na konto - wpłaty należy dokonać na podany numer konta: mBank, 77 1140 2004 0000 3502 3109 2890. Przy czym, w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, który zawarty jest w wiadomości e-mail, którą Państwo otrzymacie po złożeniu zamówienia.
  • płatność za pobraniem - pieniądze za zamówienie należy przekazać przy odbiorze przesyłki.
  • PayU -szybki przelew bankowy realizowany przez usługę PayU. Nasz sklep otrzymuje informację o zapłacie za zamówienie zaraz po jego opłaceniu z Państwa konta bankowego lub obciążeniu karty kredytowej.
    Uwaga! Ta metoda płatności jest niedostępna przy aktywacji kodu rabatowego.
  • przelew z odroczonym terminem płatności – forma ta dostępna jest jedynie dla stałych klientów dokonujących zakupów hurtowych oraz dla instytucji, urzędów i przedsiębiorstw – po założeniu konta i zaakceptowaniu przez nasz dział finansowy. Klienci zainteresowani tą formą płatności mają możliwość wydrukowania oferty / faktury pro-forma / zamówienia - na interesujące ich produkty bezpośrednio z „koszyka” naszej witryny (niedostępna dla Paczkomatów 24/7).

 

Koszty wysyłki

 

  • Poczta polska - ekonomiczna (przedpłata) - 6 zł (dostępna jedynie dla wybranych produktów)
  • Poczta polska - priorytet (przedpłata) - 12 zł
  • Kurier GLS (przedpłata) - 14
  • Paczkomaty InPost 24/7 (przedpłata) - 9

  • Poczta polska (pobranie) - 16
  • Kurier GLS (pobranie) - 19

  • Odbiór osobisty - 0
  • Zakupy powyżej 800 zł - 0 zł

 

Odbiór przesyłki

 

Przesyłki przez Kuriera dostarczane są zwykle w godzinach od 8 do 16. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy! Radzimy, aby skontaktować się z kurierem telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości) lub umówić się z nim w dogodny dla Państwa sposób, a możliwy do zrealizowania przez kuriera.

Aktualne numery telefonów do firm kurierskich:
- GLS: Infolinia: 804 262 262, dla telefonów komórkowych: 46 814 82 20


W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzą Państwo, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, kupujący jest obowiązany dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik na żądanie uprawnionego (czyli Państwa), ma obowiązek ustalić niezwłocznie, protokolarnie, stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniony zostanie ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, możecie Państwo wezwać przewoźnika w celu ustalenia stanu przesyłki. Należy to zrobić niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.
Proszę pamiętać, iż zgodnie z Prawem Przewozowym (Art. 74, 76) przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

Uwagi dotyczące składania reklamacji przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7.
Przy odbieraniu paczki z Paczkomatu prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, że towar podczas transportu mógł zostać uszkodzony lub mogło dojść do prób otwarcia przesyłki należy zainicjować procedurę reklamacyjną zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w Paczkomacie. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na podany adres e-mail, który należy wypełnić w ciągu 14 dni. Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie InPost: http://www.inpost.pl/klient-indywidualny.html

 

Gwarancja i serwis

 

Większość towarów dostępnych w naszym sklepie objęta jest gwarancją producenta. Okres gwarancji zazwyczaj wynosi 12 miesięcy od daty zakupu a wszelkie ewentualne zmiany tego okresu są wyraźnie zaznaczone przy opisie danego produktu. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne, mogą Państwo skontaktować się z nami, abyśmy określili optymalny dla Państwa sposób załatwienia reklamacji. W przypadku gdy towar objęty jest gwarancją, reklamacje mogą Państwo składać także na warunkach w niej określonych.

Nasz sklep odpowiada wobec Klientów będących konsumentami za niezgodność towaru z umową. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Kupujący traci uprawnienia omówione powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Odsyłając reklamowany towar prosimy dołączyć kopię otrzymanego dowodu zakupu oraz dokładny opis przyczyny reklamacji. Jeśli reklamacja uznana zostanie za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (np. ze względu na brak produktu w aktualnej ofercie) zwrócimy Państwu pieniądze. Do Państwa żądania ustosunkujemy się w ciągu 14 dni.

 

Newsletter

Jeśli chcieliby Państwo otrzymywać informacje o nowościach i promocjach dostępnych w naszym sklepie, możecie otrzymywać bezpłatny newsletter. 

Aby zapisać się na listę adresatów newslettera naszego sklepu należy w dolnym prawym rogu w polu "newsletter" wpisać w poprawny adres email i kliknąć "Zapisz". Dzięki temu, jako pierwsi dowiecie się Państwo o planowanych promocjach i obniżkach, kodach rabatowych, a także informacje o nowościach w sklepie.

 

  

82 1140 2004 0000 3002 7027 5419
Ta witryna korzysta z plików cookie, które zapewniają wygodne korzystanie z serwisu i jego poprawne działanie. W ustawieniach swojej przeglądarki internetowej możesz w każdym momencie wyłączyć ten mechanizm. W celu uzyskania dodatkowych informacji na ten temat zobacz informacja o cookies.
OK, zamykam